Tuesday, 8 October 2013

Konnyaku Dragon Fruit Jelly




    Assalamualaikum... Hari ni tak da menu menarik. Cuma nak tunjuk menu simple ja... Jelly, makanan kesukaan kanak-kanak. Aku yang bukan kanak-kanak lagi pun suka jugak. Cuma beli konnyaku jelly yang dah ada siap-siap gula dalam tu. Cuma masak ikut sukatan yang tulis kat tepi kotak tu ja. Kalau nak cantik letak la buah-buahan campuran. Potong bagi comel-comel, masukkan dalam acuan, tuang jelly, tunggu bagi beku, simpan dalam peti sejuk dah siap... Aku cuma ada buah naga saja... Tu pun dah sedap tak sangga...





 Makan sejuk-sejuk memang sedap...




3 comments:

  1. comelnya...hehe... kalau nak hijau kita masukkan kiwi kan?

    ReplyDelete
  2. terasa sejuk anak tekak bila tgk gambar agar2 ni

    ReplyDelete

harap maaf kalau saya lewat atau tak sempat balas komen anda ...