Friday 26 October 2012

kek, kek dan kek



 Haaa.... Ni dia antara kek yang aku buat untuk hari raya aidiladha tahun ni... Orang lain sibuk buat korban aku sibuk buat kek. Hahaha... Ni pun semua jasa dari blog yang aku join, kalau tak satu biji kek pun tak jadi. Antara kek yang aku buat ialah kek puding karamel ( resepi kat sini ), kek pisang poppyseed ( resepi kat sini ), kek coklat kukus cream cheese ( resepi kat sini dan kat sini ), mocha chiffon sponge kek ( resepi kat sini ) kek velvet ombak beralun ( resepi kat sini ) dan kek lapis evergreen kukus ( resepi kat sini ) Walaupun rupa tak sama macam resepi asal, tapi rasa masih sedap... Terima kasih bloger-bloger masakan sebab berkongsi resepi anda...

No comments:

Post a Comment

harap maaf kalau saya lewat atau tak sempat balas komen anda ...